De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ATAG WV60211AM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

och 27-07-2020

Niet geschikt

Geschreven voor: ATAG WV60211AM

Ik heb het product gekocht samen met de nieuwe keuken.
Paste prima onder de keukenkast maar de monteur gaf al aan dat het vermogen van het apparaat als aan de kleine kant was voor de vierpits inductieplaat.

Na 3 jaar doet de ledverlichting het niet meer en die kan je zelf niet vervangen.
Daar is monteur voor nodig. Omdat ik een extra garantie bij aankoop heb gekregen betaal ik gelukkig maar 72 euro voorrijkosten.
Het duurste led-lampje dat ik ooit in mijn leven zal moeten aanschaffen.

Al met al een zure beoordeling maar het is wat het is.

Minpunten

• Maakt meer geluid dan de aangeven DB
  • Led unit verlichting is niet zelf te vervangen
  • Kosten ledverlichting vervangen 72 euro

Officiele reactie van Atag 28-07-2020

Beste och,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We hopen dat na het bezoek van onze monteur u weer jaren licht op uw pannen heeft tijdens het koken.

Ursula van Webcareteam ATAG